Technologia – seria AB – rdzeń miedziany

ab

Seria AB została zaprojektowana w sposób zgodny z oryginalnymi rozwiązaniami – końcówki oraz wszystkie parametry są identyczne jak w fabrycznych przewodach. Doskonale sprawdzają się zarówno w pojazdach zasilanych benzyną jak i przy znacznie bardziej wymagających instalacjach gazowych LPG/CNG.

Charakterystyczną cechą tych przewodów jest zastosowanie kabla zapłonowego z rdzeniem miedzianym, który przewodzi ładunek elektryczny bez żadnych oporów oraz końcówek z opornikiem przeciwzakłóceniowym. Takie rozwiązanie gwarantuje jednakową oporność poszczególnych przewodów bez względu na ich długość. Rozwiązanie takie stosowane jest głównie w samochodach produkcji niemieckiej: BMW, Mercedes, VW itp.

Końcówki świecowe

Końcówki świecowe w przewodach zapłonowych z rdzeniem miedzianym posiadają opornik przeciwzakłóceniowy (przeważnie 1-5 kΩ), którego zadaniem jest redukcja drgania elektromagnetycznego powstającego podczas przepływu prądu i zapewnienie wspólnego działania różnych urządzeń.

Końcówki dystrybutora/cewki

Końcówki dystrybutora lub cewki w przewodach zapłonowych z rdzeniem miedzianym posiadają opornik przeciwzakłóceniowy (przeważnie 1kΩ), którego zadaniem jest redukcja drgania elektromagnetycznego powstającego podczas przepływu prądu i zapewnienie wspólnego działania różnych urządzeń.

Kabel zapłonowy

  • Średnica – 7mm
  • Izolacja zewnętrzna – wysokogatunkowy silikon
  • Izolacja wewnętrzna – wysokogatunkowy silikon
  • Konstrukcja wzmacniająca – oplot z włókna szklanego
  • Konstrukcja rdzenia – ocynkowany splot włókien miedzianych
  • Oporność – 0 kΩ
  • Zakres temperatur: -50°C – +260°C
  • Odporność na przebicia – powyżej 35 000 V